HÖST REDO

1kommentarer

Godmorgon bloggläsare! (om vi hunnit få några) hehe
 
Igår var jag hos frisören och klippte mig. Det behöves verkligen. Klipper mig relativt ofta men varje gång känns det som det verkligen behövs. Klippte luggen (så jag äntligen kan se igen, puh) och topparna. Bad även frisören att hon skulle plocka mina ögonbryn och resultatet blev super bra. Tips till er som har svårt för att plocka ögonbrynen själva, för att det gör för ont etc. Gör det hos er frisör. Det kostar kanske lite extra men är så värt det. Dem har special pinsetter etc så det gör betydligt mindre ont. Självklart får jag ju fixa till dem då och då. Men så värt för ett par fina bryn.
 
Har nyss insätt att skolan börjar om 3 dagar. Helt sjukt hur fort sommarlovet har gått. Men skall bli jätte kul att börja på gymnasiet, ny skola, nya människor, ny stad. Åh skall bli så kul. ( är jag den ända som längtar?) hehe. Tänkte iaf att jag kanske skulle göra lite olika inlägg om höjdpunkter från sommarn osv. Tycker ni det låter som en bra ideé? och isf vad vill ni se?
 
I morse innan jag klippte mig. Hade precis duschat när jag tog bilden så kanske inte direkt ultimata "före" bilden. Men den får duga :)
 
 
.. Och såhär blev resultatet. Kanske inte så stor skillnad men jag är supernöjd. Ledsen för att ge er mobilbilder men bär inte runt på systemisen alltid. Åh nu känner jag mig verkligen redo för hösten!
 
XOXO M
 
 

1 kommentarer

Norea

16 Aug 2013 11:36

Det blev jättefint :D Och haha, jag är då inte taggad på gymnasiet i alla fall..

SV till Saga: Vet inte, kanske upp till 600kr? Har inte råd att betala själv så det beror på vad pappa anser som lagom haha. Men förut har jag fått för mig att jag sett massa snygga, billiga i vanliga klädsaffärer som typ H&M, men nu hittar jag inga.. Finns några snygga på killavdelningen bara xD Och när man går in i väskaffärer (som typ Väskan) kostar de ju över 1000kr :/

Aha, åh vad kul :D Du får gärna kommentera mina tips-inlägg isf haha, för det känns ju alltid lite awkward när man skriver dem utan att få några kommentarer, då känns de inte så uppskattade haha.. Ja, säg gärna till om du har några idéer eller synpunkter :D

Kommentera

Publiceras ej