FÖDELSEDAGS PRESENTER SLÄKTEN

0kommentarer

Hej!
Tänkte visa er vad jag fick utav min släkt i Tisdags. Fick mest pengar men det var också det jag önskade mig så det var bra. Vet redan en sak jag skall köpa som jag velat ha så lääääänge. Men vad det är får ni se när jag köpt den. Ledtråd .. finns att köpa på bland annat Kicks och Åhléns. Kan ni gissa vad det är?
 
Alltid bra att lägga i brudkistan tills man flyttar hemifrån.
150kr på Kicks.
Fick lite pengar i detta fina papper. Tyckte det var coolt så sparade det ;)
 
Som ni kan se så fick jag pengar av nästan alla. Super glad och tacksam för allt jag fick, tack så jätte mycket allihopa!
 
Fick dessutom pengar till ett åkpass på Liseberg av mamma och pappa. Hoppas jag hinner åka dit innan säsongen är slut.
 
Om ni undrar vad det är jag har på naglarna så är det Essie's 'Muchi, muchi' :)
 
 
XOXO M

Kommentera

Publiceras ej