FÖDELSEDAGS PRESENTER FRÅN SAGA

1kommentarer

Heeey guys!
 
I detta inlägget tänkte jag visa för er vad jag fick utav Saga i födelsedags-present. Eftersom de var presenter vet jag inte hur mycket dem kostade eller vart sakerna är köpta. Vet dock att ringen är från Glitter och hårinpackningen från Klippoteket. Är jätte tacksam för alla fina saker ily besti festi!
 
Stilren och hur fin som helst, passar till allt!
 
Vet att det blev helt fel fokus på den här bilden. Men jätte söta örhängen som också passar till allt!
 
En Madonna skiva. Förra sommarn var jag och Saga på Madonnas konsert i Ullevi och då köpte Saga en tröja som minne men jag köpte inget. Så hon sa att hon köpte den så jag skulle minnas konserten. Gulligt :') plus det är en hel del bra låtar på den. Har ni hört Gang bang? Girl gone wild? eller Give me all your luvin' gå in på spotify och lyssna vet jag!
 
Och så till den sista presenten jag fick, en hårinpackning från Klippoteket. Jag har inte hunnit testa den ännu men den luktar hur gott som helst!
 
 
Fast riktigt den sista presenten var det inte. Jag skall få välja om jag vill ha ett Iphone-skal eller en handsanitizer från Bath and bodyworks med som hon senare i höst skall beställa. Vad tycker ni skall jag välja Iphone-skalet eller handsanitizern?
 
 
XOXO M
 
 

1 kommentarer

Norea

14 Aug 2013 17:42

Kan du inte lägga upp bilder på de andra födelsedagspresenterna du fick också? ^^

Kommentera

Publiceras ej