BUDGET VS. PRICEY

0kommentarer

Hejsan,
jag tänkte starta ett nytt sorts inlägg vi tänkte kalla "budget vs. pricey"! Här kommer vi rekommendera två stycken likadana produkter fast med olika märken, ett lite billigare och ett lite dyrare. Helt enkelt för att ni ska kunna veta om det egentligen är värt att köpa ett som kostar mer eller om det räcker med att köpa den billiga varianten!
Idag tänkte jag prata om värmeskyddssprayar, den som är lite mer "pricey" är från märket BlowPro (skrattar fortfarande åt namnet) och den som är mer "budget" kommer från Proffs
 
 
Den som kommer från BlowPro finns att köpa på Kicks och säkerligen Åhléns också. Har för mig att den kostar runt 130-140 kr men är inte helt säker. Den från Proffs köpte jag däremot från H&M's rea för ynka 20 kr, så var tvungen att testa! 
Jag tycker personligen att båda funkar helt utmärkt. De är båda lätta att använda. Det enda jag tycker är bättre med BlowPro egentligen är doften, haha. Det som kan vara lite dåligt med BlowPro är att den ska användas på fuktigt hår, medan den från Proffs kan användas på både blött/fuktigt och torrt hår. Annars finner jag ingen större skillnad mellan de olika produkterna. Så det kan nog vara rätt värt att köpa den billiga versionen! 
 
 
Såå detta var mitt första budget vs. pricey inlägg, om ni tyckte om det eller om det hjälpte er får ni gärna kommentera eftersom jag gärna gör fler såna inlägg! Tills dess får ni ha det braaa,
 
XOXO S

Kommentera

Publiceras ej