BLOGLOVIN' OCH DESIGN

3kommentarer

Hejsan allihopa,
Nu har vi skaffat en bloglovin' knapp som ni kan följa oss på! Den finns under headern till höger, om ni inte ser den får ni trycka på F5. Vi kommer följa alla tillbaka! Vi har även fixat lite med designen så nu ska den se bra ut, om den inte gör det får ni tycka till i kommentarerna.. Det är ju ni och inte vi som ska läsa bloggen och därför skulle vi uppskatta det hur mycket som helst om ni gav oss lite ärlig respons.
Denna veckan kommer vi lite smått börja med uppdateringen - vi har många idéer för inlägg, men eftersom detta är sista sommarlovsveckan så är det mycket vi båda ska hinna med. Men efter det så kör vi på!
 
 
XOXO, S & M

3 kommentarer

Norea

11 Aug 2013 15:30

SV: Det var det ocksåå :'')

Norea

11 Aug 2013 20:52

Behöver akuthjälp med att bestämma mig för vilket/vilka mobilskal jag ska beställa, tror den fria frakten försvinner imorgon så måste beställa ikväll, haha hjäääälp mig? :'D

Norea

12 Aug 2013 11:20

SV: Haha vad läskigt, jag hade precis klickat hem de när jag såg er kommentar :D

Kommentera

Publiceras ej