MINA DAILY ESSENTIALS

1kommentarer

 
Detta är vad jag använder mig av varje kväll. En Garnier-sminkborttagningskräm, en cleansing cream/scrub från Nivea och en mjukgörande kräm, även den från Nivea
 
 
Först tar jag min sminkborttagningskräm på en pad från Gunry (jag köpte min på Ullared men tror det finns på Ö&B, bra och billigt) och detta använder jag faktiskt bara runt ögonen. Kan rekommendera den för er som har lätt för att få torr hy, jag har använt olika krämer tidigare som gjort mig jätteirriterad runt ögonen, men denna fungerar jättebra! 
 
 
Till sist (detta gör jag dock bara vart andra-tredje dag) sköljer jag av ansiktet med ljummet vatten och skrubbar i denna scruben i hela ansiktet. Den gör huden jäääättelen! Märkte skillnad redan första gången jag använde den. Efter det torkar jag av mig och tar på mig den krämen ^ som gör huden dubbelt så len, hihi. 
Sedan brukar jag också ha ansiktmask någon gång i veckan då jag antingen använder en engångs eller så har jag en tub med ansiktsmask som jag också använder. Hoppas detta kunde hjälpa er som vill ha lenare hy eller tips på sminkborttagningsmedel!
 
XOXO S

1 kommentarer

♫♪ sandra

21 Sep 2013 15:27

tack så mycket!

Kommentera

Publiceras ej