I'M NOT REAL, I THINK I NEVER WAS

2kommentarer

 
Hola amigos,
Sitter för tillfället på golvet i mitt rum och lyssnar på musik. Idag har varit en låång dag, haha. Var på modellaudition på ett shoppingcenter där jag bor, det kändes rätt okej efteråt och min kompis + mamma sa att jag var jätteduktig men njä. Haha. Jag var inte den typen de sökte. Såna små "skitsaker" kan verkligen sänka ner mitt självförtroende ordentligt så har varit rätt nere ikväll. Därför har jag inte orkat blogga förrän nu. Men gud vad deppigt det blir nu hah, jag shoppade iaf lite när jag var där (eller snarare mamma köpte grejer jag behövde) så lägger ut bilder på det imorgon! Nu ska jag strax sova. Har ni gjort nåt speciellt i helgen? :)
 
XOXO S

2 kommentarer

Norea

15 Sep 2013 10:35

Åh, jo förstår att det sänker självförtroendet asmycket, jag skulle antagligen också mått dåligt om det var jag :/ Men jag är säker på att du var jätteduktig, och det finns ju fler tillfällen så om det är något du vill tycker jag verkligen du ska prova igen. ♡

Norea

15 Sep 2013 16:45

SV: Fast det finns väl alltid chans för att man ändrar sig eller att planerna ändras av andra anledningar? ^^ Men ja, det verkar sjukt kul :') Och USA är min dröm ja!

Kommentera

Publiceras ej