TIPS: LIPBALMS

1kommentarer

Nu när hösten är här så är det lätt att få torra och frasiga läppar. Så jag bär alltid med mig ett läppbalsam. Detta är mina 3 favoriter just nu..
 
Nivea: Detta läppbalsamet luktar "Vanij och Macadamia", ger super mjuka läppar och fin glans.
The Body Shop: Detta läppbalsamet luktar "Sweet lemon" och luktar absolut godast utav dessa tre. Har detta vid sidan av sängen och smörjer läpparna innan jag skall sova. När man vaknar kan man fortfarande känna läppbalsamet på läpparna. Love!
ACO: Detta är min favorit utav allihopa. Gör läpparna lagom mjuka och ger dessutom en super fin naturlig rödnyans. Har dessutom haft mitt sen i våras och använt det dagligen och den är inte slut ännu. Stor favoriten!
 
 
XOXO M
 
 
 

1 kommentarer

Norea

10 Oct 2013 17:46

Får jag bara ge ett personligt tips haha, bilderna blir mycket finare utan blixt :'D Tycker jag iaf haha :)

Kommentera

Publiceras ej