STRAWBERRY FIELDS, NOTHING IS REAL.

1kommentarer

Kavaj: Busnel // skjorta: H&M // jeans: Lager 157 // halsband: Ur&Penn // ring: Glitter // armband: Primark
 
Hej!
Detta var vad jag bar i det varma höstvädret idag. Känns som att kylan inte riktigt kommit än, vilket till viss del faktiskt är riktigt skönt. Men visst längtar man efter att komma hem från skolan lite frusen, dricka en varm kopp kaffe och bara gosa ner sig med varma kläder, täcken och kuddar. Eller är det bara jag? Haha. Anyway - I skrivande stund sitter jag med ett stort glas smoothie, lyssnar på The Beatles och ska plugga spanska hela eftermiddagen innan jag och brorsan min ska till gymmet. Wish me luck, ska ha prov imorgon!
 
XOXO S

1 kommentarer

Norea

14 Oct 2013 17:58

Snyyyggt! Och lycka till på provet :D

SV: Haha jaha, nej men bry dig inte om sånt ^^ Ok kan faktiskt döma folk när de köper mycket, speciellt om det är folk jag känner och vet att de är (eller åtminstone verkar) bortskämda, och jag typ vet att det de köper är "onödigt" haha......

Kommentera

Publiceras ej