PLEASE DON'T JUDGE ME, AND I WON'T JUDGE YOU.

1kommentarer


Tjenistjenis..
Min blogginspiration har i princip försvunnit helt och har faktiskt inte en aning om varför. Det är inte så att mitt liv är speciellt tråkigt atm, men det känns ändå som att jag inte riktigt har något att egentligen skriva om. Har tyvärr inte heller några idéer till kreativa inlägg. Hoppas verkligen mitt sug till att blogga kommer tillbaka snart dock med tanke på hur mycket jag ändå tycker om det! 
Men hur mitt liv ser ut just nu är väl att jag går i skolan med riktigt sköna personer, har börjat kolla på Supernatural och tittar även fortfarnade på Gossip Girl som jag rätt snart är färdig med :'(, dricker mängder av kaffe och te och läääängtar tills Mac kommer till K-hamn. (då ska jag försökta stalka honom på bla flygplatsen!!!) Men nu ska jag kolla på SPN och kanske svara på kommentarer, annars gör jag det imorgon.

XOXO S

1 kommentarer

Norea

06 Oct 2013 22:06

SV till Thilda: Taack :D Ja, alltså gud, älskade honom innan men efter att ha träffat har jag värsta crushen i honom haha.. HELVETE ATT HAN ÄR SÅ JÄVLA GAMMAL

Jaa det tycker jag verkligen, det var flera veckor sen sist liksom :o Förstår verkligen att du har mycket att göra :/ Åh, jag har tre stora prov den här veckan + fyra läxor och en jättestor inlämningsuppgift till nästa onsdag jag inte ens börjat på.... Varför har du mått kasst? :(

Kommentera

Publiceras ej