COMES AND GOES

2kommentarer

 
 
Hej!
 
Tänkte inte skriva värsta texten om varför jag inte bloggat på ett tag känns så ut-tjatat att sen lova något jag vet att jag kanske inte kommer kunna hålla. Det är så att jag känner att jag bloggar då jag vill, orkar inte känna "tvånget" liksom.
 
I helgen var jag bara hemma. Plugga, såg på tv och plugga lite till. Helt okej helg faktiskt, man känner att man får saker gjort liksom. Tror jag jobba samanlagt 5h matte och jag tyckte faktiskt det var relativit okej. Hur sjukt är inte det? haha.
 
Imorgon åker jag till Saga, och stannar där tills på Måndag då jag åker vidare till min moster i Malmö. På Lördag tänkte vi åka in till Emporia och ha en sån där girly-crazy-shoppingdag. Skall bli så himla kul. Det tär verkligen på en att inte ha sin bästavän i närheten. Ni som har det är lyckligt lottade.
Annars? jo jag sitter i skolan och börjar om 10 minuter. Vi har hälsodag idag och imorgon så ska bli kul att få veta vad vi skall arbeta med.
 
 
 
 
XOXO  M
 
 
 
 
 

2 kommentarer

Norea

25 Oct 2013 19:08

Åhh vad kul det lät med en crazy-girly-shopping-dag med en bästavän :(((

Norea

25 Oct 2013 19:12

SV: Ja haha, usch tycker det är både fult och onödigt..

Kommentera

Publiceras ej