FÖRLÅT FÖR DEN KASSA UPPDATERINGEN..

1kommentarer

Hejsan bloggen,
Gud - jag måste ursäkta min hemska uppdatering. Har bara varit så otroligt mycket den här veckan med en helt ny skola, helt nya elever, helt nya lektioner (psykologi och filosofi) och helt nya lärare. Känns som jag knappt haft tid med något. Har kommit hem från skolan varje dag och känt mig hur trött som helst haha, även fast jag har superbra morgonar (tex börjar jag kl 11 på måndagar och 12.30 på tisdagar..). Jag ska vara ärlig och säga; jag vet inte om jag stannar kvar eller om jag byter. Men vi får se. 
Idag är jag iaf superglad (!!!) föR IKVÄLL SKA JAG SE MAC MILLER och mitt tonårshjärta bara smälter vid tanken av att han är ca 20 minuter bort från mig just nu.. Drar dit direkt efter skolan med mina bästisar. Kommer inte ha med mig en proffskamera, men har med mig min iPhone så kanske laddar upp bilder imorgonkväll. Jag skakar redan.. hur ska detta gå? 

Just nu har jag iaf håla till kl 12.15 så bestämde mig för att dra hem och kolla ett avsnitt Gossip Girl och fixa det sista inför ikväll. Jag svarar förresten på kommentarerna ni skickat imorgon c: Hoppas ni har det jättebra, och att ni som börjat gymnasiet trivs!
 
Ser så jäkla dryg ut hahahah men har inga andra bilder :(
 
XOXO S

1 kommentarer

Norea

23 Aug 2013 19:20

HA SÅ KUUUUL IKVÄÄLL!!! Och du får gärna berätta mer om gymnasiet sen, man har ju knappt fått höra något? :(

Kommentera

Publiceras ej