FÖDELSEDAGS PRESENTER FRÅN VÄNNER

0kommentarer

Hejsan!
 
Nu är det exakt en vecka sedan jag fyllde 16 och det tänkte jag fira med att publicera den sista delen med mina födelsedagspresenter. ( Jag tror iaf jag fått alla). I Fredags hade jag myskväll med tre av mina bästavänner Julia, Sara och Emilia. Detta fick jag ifrån dem..
Fick en ansiktsmask och en hårinpackning.
 
En spraydeo och en ansiktsskrubb.
 
Ett läppglans.
 
Ett super gulligt halsband med en Uggla på.
 
Ett jätte fint kort som Julia hade gjort.
 
En bodylotion och bodymist i lukten 'Endless love' från Victoria´s secret. Kan fortfarande inte fatta att det är sant, hihi älskar Victoria´s secret så himla mycket :') den luktar jätte fräsht och helt underbart!
 
En kakburk. Kakburken fick jag av min mamma på min riktiga födelsedag men har bara glömt att visa er den.
 
Det var allt jag fick från mina fina vänner och är så himla glad och tacksam. Dessvärre vet jag inte vart sakerna är köpta eftersom det är presenter men några saker kan jag ändå gissa vart dem kommer ifrån.
 
XOXO M
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej